Våran natt

Ja tror du inte jag blev förvånad då lilla älsklingen somnade vid halv nio, sov till halv fyra då han va super hungrig. jag klev upp för att göra mat men spillde kokhett vatten över hela handen! Jag spolade i kallvatten en stund sedan så gjorde jag klart vällingen. När jag skulle mata älsklingen så bränner det i hela handen, väcker Peter och ber honom mata Ilias så jag får gå och smörja med aloeVera blomman. Smörjer in två varv med ett tjockt lager aloeVera blomsaft. Vaknar sedan av Ilias klockan halv nio och handen värker inte. Men när jag gjorde välling nu så spolade jag bort blomsaften och då käntes de som jag bränt handen igen. Smorde in mig igen och nu känns de rätt bra.



Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

ahaa ja där ser man, ger du bara ersättning eller ammar du något?

2010-09-14 @ 14:57:35
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

Han är duktig han ;) hehe

2010-09-14 @ 15:43:04
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0